Från noll till hundra och tvärtom

Godmorgon världen.

Kategori: Livet

Fredagen var en salig mix av uppdrag. Sightseeing på de mina med en busslast fylld av delegater från norra Europas alla hörn. Fick leka reseledare. Och blev testperson för den kommande tekniken. Skickade in min andra del gällande den juridiska maran. Det håller. Jag hoppas på ett avslut inom kort. Fredag kväll blev det en öl på krogen. Östermalm. Ett glatt sällskap. Därefter liveinspelning av Veckans Svensk. Dagny började blogga när hon var 93. Och Dagny vann. Över Måns Zelmerlöf. Rättmätigt. Standing ovations.
 
Igår spenderade jag och Kungen en halvdag på Harmoni-expo. Fotade auror, åt ingefäragodis, ägnade en kvart av våra liv åt trumhealing, köpte floatingsalt, insöp atmosfär och gick slutligen på storseans med Pehr Trollsveden. Kungen fick träffa sin farfar. Iallafall enligt Pehr. Så nu kan vi se fram emot enorma summor pengar, trillingar om något år samt ska investera stort i brandfilt och brandsläckare. Kanske även en brandvarnare i sovrummet. En härlig dag med tusen intryck. Av varierat slag. Det går bra att välja själv vad man vill tro på.
 
Efter ett provbad med floatingprodukt i det lilla badkaret packade jag väskan. För taxin kommer om en halvtimme. Denna gång bär det av till Riga. Konferens. Inget mer bloggande förrän på onsdag. Om nu appen för incheckning på Baltic Air fungerar.
 
Godmorgon världen. Vi hörs igen om några dagar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: