Från noll till hundra och tvärtom

Nervarvad och uppladdad.

Kategori: Livet

Vi har haft en skön helg, Kungen och jag. Lördag förmiddag spenderade jag några timmar i bilen i syfte att hinna besöka samtliga av mina kampanjande lokala. Jag lyckades nästan. Utfallet var dock till stor belåtenhet. Jag är nöjd och stolt över de mina.

Kvällens middag var mysig och andades romantisk candle light-style. Karrékotletter, potatisgratäng och grönpepparsås på menyn, följt av gott vin och spelkväll. Efter stenhård konkurrens lyckades jag slutligen få in den sista och avgörande plutten i TP-derbyt. Ett trevligt avslut på en bra kväll.

Igår softade jag runt här hemma medan Kungen studerade. Pysslade om blommorna och slöade i soffan. Ett synnerligen lugnt och välbehövligt slut på veckan. Har laddat batterierna rejält. Vilket kommer att behövas framgent. Det är helt enkelt mycket på gång just nu. Våren 2014 kommer verkligen att bli kanon. Jag är redo.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: