Från noll till hundra och tvärtom

Ibland händer det.

Kategori: Livet

De här dagarna har varit händelserika, must say:
 
- Min fina vän fick en bebis. Och jag fick hålla i honom när han endast var 20 timmar gammal. Kärlek.
- En annan vän har fyllt år vilket vi, Kungen och jag, firade tillsammans med henne på Koh Pangang. Avlut med drinkar högst upp i Skrapan. Sängdags ca 5:00 på söndag morgon.
- Kampanj genomfördes, de lokala glänste.
- Tysklandsbesök gick bra, de lokala glänste.
- Myndighetsbesök är avklarade, de lokala glänste.
- En härlig resa till Österrike med min ömma moder är nästan spikad.
- En långresa med jämtinnan i vår är under planering.
- Fem träningspass är inbokade under kommande två veckor.
- Författarkursen är i full gång och jag har redan skrivit hela två kapitel på en kommande roman.
- Kungen har skrivit två prov med utmärkta resultat.
- Fars dag har firats på distans.
- Ett ack så viktigt besök har bokats in i början av december.
 
Just nu är allt bra i mitt liv. Kära november, jag visste att jag kunde lita på dig.
 

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Finaste Solstrålen.

    Så underbart att det mörka har lossat sitt grepp om dig och din tillvaro.
    Gissa om jag blir glada att du ler igen och att du mår gott med dig själv, med Kungen och med omgivningen.

    Har sträckläst ditt liv alldeles nu och ditt senaste inlägg, alltså detta, får mig att le och bli varm i hjärtat för din skull.
    Absolut underbart.

    Kram på dig vännen.

    Svar: Tack fina du!Ja, nu börjar jag känna mig som mig själv igen. Så skönt att alla årets extravaganta bekymmer äntligen är avklarade och överstökade!

    Stor kram på dig :)
    Från 0 - 100

    2013-11-17 | 11:37:53
    Bloggadress: http://www.svartnonsens.se

Kommentera inlägget här: