Från noll till hundra och tvärtom

Energi i luften?

Kategori: Livet

Idag är en ny dag. Det känns i hela kroppen. För även om jag och John Blund har roat oss med att åka berg- och dalbana genom samtliga REM-cykler under precis hela natten känner jag mig näst intill utsövd. Och ganska glad. Tack mina vänner för fint stöd. Jag behövde det. Och det bådar gott för kvällen. Som har all potential i världen att bli riktigt rolig. Pulsen slår nästan normalt.
 
Vilket jag på eget bevåg kommer att ändra efter lunch. Det är dags att för första gången på två år åter ta en tur till fots i reservatet. Med ryggäck. Fika. Lapa sol. Kungen och jag.
 
Igår deklarerade han för övrigt veckans största och viktigaste statement:
Vi kommer INTE att köpa smaklös pizza från hålet i hörnet igen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: